---------------------------------

ΔΗΜΟ-Π Ε Ρ Ι Φ Ε Ρ E Ι Α Κ Η

Ενημερωση Πανδημοτικη

----------------------------

Ο Βασίλης Κικίλιας με τον σκύλο τουΟ πλέον αρμόδιος υπουργός ο οποίος κλήθηκε αιφνιδιαστηκά να αντιμετωπίσει την υγειονομική κρίση και όπως αποδείχτηκε άκρως αποτελεσματικά ήταν ο Β. Κικίλιας. Ο υπ. Υγείας έχοντας δίπλα το ένα άξιο επιστημονικό επιτελείο, με πρώτο τον καθηγητή Τσιόδρα, καθώς και τον υφυπουργό Β. Κοντοζαμάνη, κατάφερε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις και να κρατήσει στέρεο και πιο δυνατό μάλιστα και με την στήριξη των ιδιωτών το Εθνικό Σύστημα Υγείας.


Μέσω των ημερών τουκ. Κικίλια και λόγω κορονοϊού οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας ενισχύθηκαν σύμφωνα με τα στοιχεία του υπυοργείου κατά 80% σε εξέλιξη βρίσκονται νέες προσλήψεις ιατρικού και νοσηλευτικού παραϊατρικού και λοιπού προσωπικού ενώ γίνονται καθημερινά εγκρίσεις νέων προσλήψεων για τα νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας όλης της χώρας. Προφανώς το χρόνιο πρόβλημα του πολύπαθου τομέα της υγείας δεν λύθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη αλλά έγινε το πρώτο βήμα για μια καλύτερη δημόσια υγεία.

sakellaroΗ Πρόεδρος της  Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου  επικοινώνησε σήμερα με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής  κ.Ελπιδοφόρο και του εξέφρασε τη συμπαράστασή της για τη δοκιμασία των ομογενών από την πανδημία του κορωνοϊού. Ο Αρχιεπίσκοπος ευχαρίστησε την Πρόεδρο για την αλληλεγγύη της, ενώ αναφέρθηκε στις  ενέργειες τις οποίες αναλαμβάνει ο ίδιος προκειμένου να βοηθήσει τους πιστούς τις δύσκολες αυτές μέρες.

Η κυρία Σακελλαροπούλου επεσήμανε ιδιαίτερα τη σημασία της πρωτοβουλίας του κ.Ελπιδοφόρου να διατηρεί καθημερινά την επαφή, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με το ποίμνιό του. Του μετέφερε τέλος τις ευχές  της προς όλους τους ομογενείς  για την  μεγάλη γιορτή της χριστιανοσύνης.

 

Η ΕΚΠΟΙΖΩ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών - Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” καταγράφουν πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, των οποίων το ταξίδι έχει ματαιωθεί ή δεν επιθυμούν ή δεν τους επιτρέπεται να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας του Covid-19. Οι καταναλωτές νιώθουν ιδιαίτερα ευάλωτοι και βρίσκονται σε σύγχυση, καθώς οι οδηγίες είναι ασαφείς, υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης για το αν και με ποιον τρόπο μπορούν να προβούν σε ενέργειες επιστροφής των χρημάτων τους.

Η κατάσταση είναι αγχωτική για πολλούς καταναλωτές, όχι μόνο λόγω του κινδύνου για την υγεία, αλλά και λόγω των οικονομικών συνεπειών των μέτρων περιορισμού, καθώς αντιμετωπίζουν τεράστιες οικονομικές δυσκολίες εξαιτίας της πανδημίας, βρίσκονται υπό καθεστώς ψυχολογικής πίεσης λόγω απώλειας θέσεων εργασίας, μείωσης του εισοδήματος και ανησυχούν για το πώς θα πληρώσουν τους λογαριασμούς τους και τις εν γένει οικονομικές υποχρεώσεις τους.